dimecres, 6 de novembre del 2013

TOTS NOSALTRES

Hola sóc la Jana i les meves aficions són: tocar el violí i muntar cavall. També m'agrada molt anar a passejar pel bosc amb els meus amics. L'espai que tenim és super guai perquè hi ha una taula de ping-pong i una taula de billar. M'encanta jugar al billar.

Hola gent! Sóc la Meritxell i vinc el punt jove perquè m'agrada estar amb els amics i per fer-me sentir jove. Tinc 11 anys m'agrada molt la música i sobretot cantar.

Hola sóc l'Alba! Per ara tinc 10 anys (faig 6è) i tinc una germana. M'encanta tocar el violí i faig música a l'E.M.VIC, també m'agrada nedar, xerrar ;) i anar al parc d'atraccions (Port Aventura).

Hola, sóc la Yasmina, tinc 12 anys, m'agrada cuinar, xarrar, els animals, ETC. Ah per cert m'agrada molt anar a la fira.

Heey sóc la Ilham, m'agrada molt fer una xerrada amb les meves amigues. També m'agrada cuinar i fer excursions al bosc. M'agrada el dimecres perquè vaig el "Club jove" i faig coses i activitats que no faig a casa. Ahh! I per cert tinc 11 anys i els faig el 31 d'agost.

Hola sóc la Fernanda, tinc 11 anys, tinc 2 germans i m'agrada molt la música i el grup que més m'agrada es ONE DIRECTION i la moda.
Odio la caça i els nens que son pesats.

Hola em dic Gil i tinc 11 anys  i m'agrada molt anar  a caçar, també anar amb bicicleta i  anar amb tractor.

Hola em dic Marc i tinc 11 anys, m'agrada molt reparar coses, anar amb bici i jugar a futbol.

Hola sóc la Bruna, m'agrada molt cuinar, ballar, jugar a bàsquet i R5 que és un grup de música d'en Ross Lynch i els seus germans. De gran vull ser directora de cine.

Hola sóc la Khadija i tinc 10 anys, el dia 3 de febrer faig l'aniversari i m'agrada molt jugar, escoltar música i sóc fan de ONE DIRECTION!!!

Hola sóc en Lluc i tinc 11 anys, els faig el 12 de maig. M'agrada els videojocs.

Hola sóc la Jana, tinc 11 anys, dos germans (en Quirze i en Serni) m'agraden els idiomes, la música i també nadar i corre. Fer SBG amb tots vosaltres és el millor que hi ha!

Hola em dic Àlex i tinc 10 anys, m'agrada anar amb bici i anar a caminar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada